sobota, 1 stycznia 2011

O mnie

Nazywam się Oen moje dziecko "OEN Motocykle" jest blogiem, który stworzyłem dawno temu i zaniedbałem go robiąc w swoim życiu inne rzeczy.
Postanowiłem jednak w roku 2018 o częściowym przeniesieniu postów pomiędzy blogami, ponieważ chcę zmienić swoje inne dwa blogi tak, aby tutaj były tematy związane wyłącznie z motocyklami
Jeśli Cię to zainteresuje zapraszam na blogi o elektronice i o Polskim Graciku, w którym znajdują się materiały bardziej prywatne i nie pasujące do tematyki tego bloga.



Zdjęcia tutaj publikowane częściowo pochodzą z strony https://pixabay.com/ i są do darmowego wykorzystania (oznaczone linkiem) natomiast cała reszta jest moją własnością. Będzie mi miło jeśli przed publikacją moich zdjęć na swojej stronie powiadomisz mnie o tym. Więcej formalności przedstawiłem w polityce prywatności.

Pozdrawiam
Autor

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz