środa, 27 czerwca 2012

Jak zrobić siedzenie motocyklowe


Jak zrobić siedzenie motocyklowe? Długo szukałem właściwej dla siebie odpowiedzi. Wybrałem kształt, materiał i zrobiłem. Podstawa wykonana z blachy stalowej 1,5mm. Skóra naturalnie garbowana woskowana na gorąco a następnie potraktowana specjalnym tłuszczem. Wyglądałaby jaśniej gdybym nie woskował, ale chciałem, aby skóra jak najlepiej była zabezpieczona przed niszczącym działaniem wody. Tłoczenia wykonane dzięki swivel knife; farba czarna to bezimienny specyfik z garbarni. Gąbka na siedzenie jest nie typowa, bo łączona z ścinków i maszynowo prasowana – jest dość twarda. Spód siedzenia zabezpieczyłem filcem tapicerskim, aby nie rysował ramy. Mam teraz jeden problem z głowy idę rozwiązywać następny. 

 Przed woskowaniem
 Po woskowaniu
 Po woskowaniu i natłuszczaniu wraz z obiciem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz